بزرگترین پیروزی

بزرگترین پیروزی

بهترین نیستیم،اما بهترین ها ما را انتخاب می کنند

منوي اصلي

آرشيو موضوعي

آرشيو مطالب

لينکستان

ساعت

امکانات


آقا جواد؛به مکتب آبیدلان خوش آمدی
http://up.vatandownload.com/images/3im6f9ur77jca2pnoey.jpg

نکونام با استقلال امضا کرد

یک منبع آگاه در باشگاه استقلال ضمن تایید این خبر اعلام کرد در جلسه ای که بین امیری و جواد نکونام برگزار شده، طرفین برای عقد قرارداد یکساله به توافق رسیده اند و نکونام قرارداد یکساله را امضا کرده است.

خوش آمد گویی؛

آقا جواد به مکتب بزرگ و ریشه دار استقلال خوش آمدی

ما هواداران می دانیم که تو جز معدود بازیکنانی هستی که با بازوبند کاپیتانی تیم ملی،بدون سابقه بازی در دو تیم سرخابی به یکی از این دو تیم پیوستی!پس  خیلی خوش آمدی.

فقط یادت باشه که بازوبندی که احتمالا قرار است به شما پیشکش کنن،بر دستان سلطان علی جباری ها،حسن روشن ها،ناصر حجاری ها،امیر قلعه نویی ها و صادق و عمو اصغر باتعصب بسته شده،پس امانت دار خوبی باش و ثابت کن که لیاقتش را داشتی.



نظرات شما عزیزان:

فهيمه
ساعت13:58---28 تير 1391
هنوزم ميگم!خدايي فکرشو بکن بازي مقابل مسي و رونالدو توي نيوکمپ و برنابئو رو ول کرده اومده جلوي لنگ و امثالهم بازي ميکنه!دمشششششششششششششششش گرم
پاسخ:تو ظاهرا خیلی پر رو تشریف دارید! من از انتقالش صحبت کردم و تو از رویایی بودن من! پس اگر بازی با رئال و بارسلون را ول کرده آمده با لنگ با ...بازی کنه،از پژمان منتظری خیلی بیشتر معرفت به خرج داده!!!!!!!!


امیر خادم
ساعت19:31---27 تير 1391
برو کوچولو..!دیگه جوابت را تو وبلاگ خودت هم نمی دم که بزرگ بشی!



معلومه یا از این پسرهای ترسوی هستی که قبلا هم باهات آشنایی داشتم و دو سه بار رویت را بدجور کم کردم یا از این تازه کارها که فعلا داری با جوابهای که برات می نویسم کیف میکنی!

پس اگه جواب دادن من باعث خوشحالیت میشه!در همین وبلاگ خودم می نویسم که هم تو ناراحت نشی که بدون اجازه وارد وبلاگ من شدی!!!!!!!!! خودش میدونه با کی هستم!!!!!!!!!!!!!


محبوبه
ساعت18:05---27 تير 1391
@} ;-

فهيمه
ساعت14:15---27 تير 1391
جواد لاليگايي سرورلنگياييپاسخ:نو که می گفتی جواد مگه خر مغزش رو گاز گرفته اروپا و اسپانیا و بازی مقابل رئال و بارسلون رو ول کنه،بعد بیاد استقلال تا با مس و قرمزها بازی کنه!؟

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





نويسنده: امیر خادم تاريخ: 27 / 4 / 1391برچسب:نقل انتقالات,کانون هواداران,استقلال,نکونام, موضوع: <-CategoryName-> لينک به اين مطلب

درباره وبلاگ

سلام. در این وبلاگ به مسائل فنی و حواشی روز فوتبال پرداخته میشود و نویسندگان آن با اعضا خود و دیگر بازدید کنندگان وب در مورد مسائل مختلف به بحث و تبادل نظر می پردازند..لذا از بازدید کنندگان محترم می خواهیم اگر بر خلاف نظرات و عقاید ما با مطالب نوشته شده اختلاف نظرب دارند آنها را ،برای بهبودی در روند نوشتن مطالب آینده در قسمت نظرات مرقوم کنند.. لازم به ذکر است که نویسندگان این وبلاگ به هیچ یک از گروهای خاص ورزشی،اداری و.... وابسته نبوده و فقط بصورت مستقل،نظرات و دیدگاه هایشان را در مورد رشته ورزشی فوتبال و حواشی آن به اشتراک می گذارند..

نويسندگان

لينکهاي روزانه

جستجوي مطالب

طراح قالب
بازی آنلاین



در اين وبلاگ
در كل اينترنت

© All Rights Reserved to amirkhadem.LoxBlog.Com | Template By: NazTarin.Com